poniedziałek, 11 marca 2013

85. Pączki

Babcine domowe pączki z drylowanymi wiśniami / herbata


17 komentarzy:

  1. Jak babcine, to muszą smakować najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiśnie, ale mi narobiłaś ochoty! Lato przychooooooooooodź!^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię pączków, ale domowe babcine z chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. babcine to jedyne które mogę jeść bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie w przekroju mogłaś sobie darować, kusicielko niedobra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pączki jak pączki, ale te wiśnie *.* Pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam za nimi nie przepadam ,ale domowe pewnie pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. babcie znają się na rzeczy, pączek musiał smakować obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nadzienie najlepsze <3 zawsze jadam z jakimś kremem alb czekoladą, ale takie coś to jest pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. co jak co, ale pącze to ja lubię. przez babcię zrobione najlepsze ale z takim nadzieniem nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, o pączkach w takiej wersji jeszcze nie słyszałam! muszą smakować wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja dawno pączków nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak smacznie wygląda,też chcę,mniam,mniam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm jak smacznie wyglądają. :D

    OdpowiedzUsuń