niedziela, 3 marca 2013

79. PODSUMOWANIE MIESIĄCA

2 MARCA oficjalnie zakończyłam ćwiczenia z Jillian Michaels - 30 DAY SHRED 
Program ten składa się z 3 leveli, każdy level - 10dni
Treningi trwają po 30 min - rozgrzewka, cardio, siłowe, ABS - jest tam wszystko, czego nam potrzeba.
Jillian dokładnie wie, kiedy już tracimy oddech, jakby wiedziała że to nasze ostatnie resztki sił... wtedy odlicza ostatnie sekundy i motywuje nas, do wykonania ostatnich powtórzeń ;)

Sam program jak dla mnie rewelacja - polecam bardzo serdecznie!
Stan psychiczny i fizyczny przeszedł nie małą metamorfozę!
Nie dość, że przygotował mnie na wiosenne wybieganie, gdzie kondycja z pewnością podupadła po kilkumiesięcznej przerwie, to centymetry i kilogramy, których nabrałam podczas Świąt, pobytu u mamy poszły w niepamięć! ;)
Tak więc wyszłam na równą i teraz pełną parą mogę działać dalej ;)

A teraz chyba najważniejsze ... moje małe efekty ;)
Waga i wymiary:

Waga: 52,6 kg - po miesiącu: 49,8 kg
Udo: 49 cm - po miesiącu:47 cm
Łydka: 34 cm - po miesiącu: 32 cm
Biodra: 89 cm - po miesiącu: 85 cm
Talia: 63cm - po miesiącu: 61 cm

Po miesiącu regularnych ćwiczeń straciłam 10cm i 2,8 kg - jestem z siebie dumna ;)

Znak rozpoznawczy: blizna po wyrostku robaczkowym ;)

Można rzec, że z figury jestem zadowolona, natomiast nad brzuchem chcę nadal bardzo mocno pracować, by przypominał chociaż brzuszek Ewy Chodakowskiej, którą na pewno wszystkie znamy ;)
Wczoraj odbyłam warsztaty w jej towarzystwie razem z agateq
Było po prostu cudownie, tak jak obiecała, pot lał się strumieniami. Słowami nie potrafię opisać jakie panowało tam cudowne uczucie, wszyscy przyszli po jedno - po wiarę w siebie.

Możesz robić wszystko, mieć wszystko i być tym, kim tylko zechcesz!

37 komentarzy:

  1. Woow, według mnie masz świetny brzuch! Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz mi, że nikt nie chce tutaj oglądać Twojego brzucha... swoją drogą wymiary i waga idealne, nie wiem, z czego chcesz chudnąć. A program 30 DAY SHRED ( tak samo jak Ewa Chodakowska) jest dla bardzo początkujących osób bez grama kondycji, jeżeli chodzi Ci o rzeźbę, proponuje zabrać się za BODY REVOLUTION Jillian. O niebo lepszy (wiem, bo zrobiłam i jeden i drugi, więc jest to czysto subiektywna opinia). W Body Revolution masz 12 treningów plus 3 cardio, wszystko rozpisane na 3 miesięczny program. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie chcesz oglądać mojego brzucha, to po 1 nie wchodź na mojego bloga, po 2 nie czytaj moich postów. Kto powiedział, że chce chudnąć? Chcę wyrobić sobie mięśnie brzucha - czytaj ze zrozumieniem ;]
      A czy program 30 Day Shred jest programem początkującym wg. Ciebie - to mnie naprawdę nie obchodzi i nie sądzę, że Killer, bądź Turbo Ewki to programy dla najsłabszych.....
      Do prawdy nie obchodzi mnie co Ty ćwiczyłaś... ;]

      Usuń
    2. Nie ma to jak pod pseudonimem Anonimowego wypowiadać się w imieniu wszystkich, gratuluję odwagi... ;)

      Usuń
  3. Gratulacje;)
    Ile masz wzrostu;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny brzuch, jest czego pozazdrościć ;)
    Post wszystko pięknie, tylko gdzie Twoje pyszne śniadanko? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś na szybko i klasycznie owsianka z jabłkiem i cynamonem ( wczorajszy post to również owsianka i nie chciałam się powtarzać :D )
      Jutro nadrobię czymś smacznym ;)

      Usuń
  5. wow , warsztatów zazdroszczę ekstra ! wyniki super ! gratulacje ;* tak trzymać ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny brzuszek, mocno gratuluję :) No i życzę kolejnych osiągnięć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jej super, gratuluję rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wyniki;) a zdj z Ewką zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, ale piękne efekty! Jestem pod wrażeniem spadku wagi i cm :) Super, gratuluję! A ćwiczyłaś również treningi z Ewą Chodakowską? Jak myślisz, które są cięższe? Bo ja ćwiczę z Ewą, a tych Twoich nigdy nie próbowałam :) A zdjęcie z Ewą takie kochane ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas tego miesiąca nie ćwiczyłam z Ewa w ogóle. Postawiłam tylko na program 30 Day Shred + brak słodyczy.
      Natomiast z Ewą ćwiczyłam w listopadzie i powiem szczerze, że killer i turbo potrafi równie bardzo zmęczyć, dlatego jeśli ćwiczysz z Ewą i odpowiadają Ci jej ćwiczenia to przy nich zostań, bo uważam, ze są naprawdę dobre.
      Ja sama jeszcze nie wiem co będę teraz ćwiczyć, ale myślę że Ewę nieraz sobie zafunduję ;)

      Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję ;) Myślę, że dla urozmaicenia będę mieszała jeszcze bardziej niż dotychczas :D

      Usuń
  10. gratuluję takich efektów, jestem pod dużym wrażeniem! :)
    i świetne zdjęcie z Ewą, takie małe spełnienie marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę Ci tylko pozazdrościć tak świetnego brzucha :) gratuluję rezultatów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję efektów, silnej woli i samozaparcia! Ćwicz zatem dalej, ale nie zostawiaj Ewy! :)))
    Dzięki za towarzystwo wczoraj once again :*

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję osiągnięcia zamierzonych celów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję efektu i samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. JAKI CUDOWNY BRZUCH! Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyniki, gratuluję :) piękny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. alicja slaba3 marca 2013 14:49

    Tysia poprostu rewelacja ten brzuszek

    OdpowiedzUsuń
  18. alicja slaba3 marca 2013 14:56

    Super Tysia ten brzuszek i zdjecie pozostaje mi tylko gratulowac tobie i sobie takiej córeczki,całuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, super efekty, szkoda, że nie ma brzuszka przed dla porównania :) chyba się skuszę na ten program :)miałaś plyte, czy ćwiczyłas z jakiejś str a może youtube?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie 3 levele znajdziesz na youtube, zachęcam bardzo serdecznie ;)

      Usuń
  20. Świetny masz brzuch.
    Gratuluję rezultatów jest czym sie chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję efektów! lubimy tracić centymetry, oj lubimy :)
    jak wrażenia po spotkaniu z Ewą na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa jest cudowną, ciepłą i wspierającą osobą. Bardzo żałuję, że nie mieszkam w Warszawie, by chodzić regularnie na treningi prowadzone przez nią. Jest prawdziwa w tym co mówi i widać że kocha to co robi ;)

      Usuń
  22. GRATULACJE! :) Wyglądasz świetnie. Ja dzisiaj 2gi dzień 3lvl 30DS. :) Chciałabym, aby moje spadki były tak spektakularne! :)
    Uprawiałaś jakąś aktywność fizyczną przez rozpoczęciem Shreda z Jill?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli powoli Twój trening dobiega końca - świetnie!
      Dość regularnie ćwiczyłam z Ewą właśnie.
      Od jutra zaczynam od nowa jakąś aktywność fizyczną, niedziela i poniedziałek to było lenistwo, po ogromnym wysiłku po warsztatach i programie z Jill ;)
      Powodzenia ;)

      Usuń
  23. gratulacje :D zazdroszczę i dodaję do obserwowanych, bo motywacja nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh uwierz mi, inni chcieliby taki brzucho jak masz :o
    Ja to nie wiem, ćwiczę już dużo dłużej a nie straciłam jeszcze ani milimetra, nie mówiąc o 2 cm :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Troszkę masz do zrobienia ale za to bardzo dobry materiał do formowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Wyjątkowo przydatne informacje zawarte w tym stronie. Podziwiam Twą pracę w tworzenie tak interesujących artykułów. Chciałaby dodatkowo zaproponować odwiedzenie mojego strony internetowej, gdzie również znajdziecie interesujące porady na temat stylu. Serdecznie zapraszam pod adres mój blog. Wesołego spędzenia czasu!

    OdpowiedzUsuń