poniedziałek, 18 lutego 2013

70. Bułka śniadaniowa FITNESS

Bułka Fitness z masłem, serem pleśniowym, suszonymi pomidorami i bazylią

Bardzo serdecznie polecam wyżej wspomnianą bułkę. Jest przepyszna, uwielbiam pieczywo i z niego chyba nigdy nie zrezygnuję. Obecnie jest promocja na nie w Lidlu, cena 0.49 zł - to żadna reklama :D

Jeżeli kogoś interesuję skład, bardzo proszę:

Bułka śniadaniowa Fitness - Lidl
Masa netto: 80 g

Skład: mąka pszenna 46.8%, woda 26.9%, mąka żytnia 13%, słonecznik 4%, soja 4%, drożdże 2.4%, siemię 1.3%, sól jodowana 1%, polepszacz do pieczywa 0.4%, słód jęczmienny 0.2%

Ilość błonnika na 100 g: 5.1 g 

 Nie przeszkadza mi w niej nic ( nawet ten polepszacz ). Uwielbiam chrupiący w zębach słonecznik, czy zdrowe siemię ;)

21 komentarzy:

  1. Mniam, jestem wielbicielką takich bułeczek :D
    A z takimi dodatkami to niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mieszkałam w Polsce, często kupowałam takie bułki :] Z serkiem pleśniowym - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwielbiam pieczywo, ale jakiś czas temu je ograniczyłam i zrezygnowałam z pszennego.
    ser pleśniowy to kolejna moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te bułki i też mnie cieszy ich aktualna cena, a z Lidla uwielbiam jeszcze chleb drwalski, mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko jem pieczywo, bo jakos za nim nie przepadam;/

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ja też lubię te bułki! ogólnie pieczywo z lidla to dla mnie numer jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam tej bułki, ale kocham dyniową z Lidla <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłam tej bułki, ale uwielbiam dyniową z Lidla <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię te bułeczki kupować w Lidlu ,są pycha ! szczególnie tak smacznie napakowane jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, lubię tę bułkę, a Ty zaserwowałaś ja z najlepszymi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę bułkę i do tego podałaś ją z jednymi z moich ulubionych dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię lidlowe pieczywo, chyba się wybiorę po pracy i zrobię na kolacje taką kanapkę :>

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz częściej jem kanapki z serem pleśniowym, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowa, pożywna bułeczka :)) takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się na nią skuszę pomimo tego polepszacza :) Ale u mnie one sa jakies małe ze chyba bede musiałą zjesc 2 :D

      Usuń
    2. Aja nie jadam pieczywa odpiekanego z mrożonki.

      Usuń
    3. A ja jadam i mi z tym dobrze ;]

      Usuń
    4. Domowe bułki, też się czasami zamraża, a potem wkłada do piekarnika - na niczym nie tracą :)

      Usuń