czwartek, 20 grudnia 2012

22. LIEBSTER BLOG

Zostałam nominowana przez Klaudia P., za co strasznie dziękuję, to miła niespodzianka :)

 
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



 Moje odpowiedzi na pytania:





1. Sądzisz, że zdrowo się odżywiasz?
Myślę, że śniadania nie zawsze należą do najzdrowszych :D ale niezwykle smacznych, natomiast przez resztę dnia, staram się naprawdę dobrze jeść.
 
 2. Ile razy w tygodniu ćwiczysz?
Staram się 3/4 razy w tygodniu.
 
 3. Ulubiony smak dzieciństwa?
" Kakalak '' babciny, to drożdżowe ciasto, zawijane jak rolada z dużą ilością kakao w środku. 

4. Twoje ulubione śniadanie?
Zdecydowanie owsianka, z dużą ilością masła orzechowego.
 
 5. Jakie danie nie przeszło by Ci przez gardło ?
Golonka, nie próbowałam i nie zamierzam, sam wygląd mnie odrzuca.
 
6. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato, lato, lato - bo jest gorąco i to czas wakacji, czyli wyjazd za granicę z TŻ :)
 
7. Gdybyś miała wybierać się na spotkanie, to w jakie miejsce by to było, ciche czy raczej jakaś głośna impreza?
Lubię ciche i spokojne miejsca, wybrałabym park.
 
 8. Kawa czy herbata?
 Herbata zdecydowanie 

9. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Zainspirowało mnie kilka osób do smacznych śniadań, postanowiłam równie smacznie zajadać poranki :)
 
10. Twoja rodzina/przyjaciele wiedzą, że prowadzisz blog, czy to raczej prywatna sprawa?
Póki co nie wie nikt, poza moim TŻ.

11. Ulubiona słodkość, z której nigdy nie zrezygnujesz?
Czekoladaaa :)

Pytania bardzo mi odpowiadały, więc tym bardziej było mi miło na nie odpowiedzieć :)

Nominuję:


Pytania:
 
1. Ulubiona potrawa?
2. W jakiej formie najlepiej spędzasz czas?
3. Ćwiczysz? Jeśli tak napisz jak często, jeśli nie dlaczego?
4. Twoje danie, z którego do dziś jesteś najbardziej dumna?
5. Słodycz, której nigdy nie zamienisz na żadną inną?
6. Ulubiona świąteczna potrawa?
7. Z jakiego prezentu najbardziej się ucieszyłaś?
8. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
9. Uważasz, że zdrowo się odżywiasz?
10. Co chciałabyś w sobie zmienić, a z czego jesteś zadowolona najbardziej?
11. Wesołych Świąt dla Ciebie i całej rodziny :)
 
 

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na pytania i że się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń