sobota, 8 grudnia 2012

11. Słodki poranek

Chlebek bananowy / muffinka czekoladowo-bananowa / z masłem orzechowym





Uwielbiam Święta, choinkę za oknem pięknie przystrojoną i gwiazdki rażące w oczy za każdym razem gdy w nocy wstaję po łyk wody ;)
To wszystko ma swój klimat... 


Święta to też prezenty, za nimi również przepadam. Zarówno sprawianie innym przyjemności jak i sobie, to jedne z najmilszych odczuć.


Niedawno wybrałam się do nowo otwartej u siebie galerii, której widok za oknem, mimo wszystko bardzo mnie cieszy.


Pierwsze co wpadło mi w oko w Empiku, to drewniany napis " LOVE " sama literka '' O '' ma pełnić funkcję ramki na zdjęcie, ale wydaję mi się to być bardzo tandetne, więc ramka zniknęła, ale sam napis pozostał. Po prostu lubię drewniane napisy:D najlepiej białe!


Kolejnym zakupem były płyty Adele, uwielbiam jej muzykę. Jeśli słychać w tle właśnie ją, to znaczy że mam chwilę wyciszenia, chcę posłuchać właśnie jej i nikt inny nie ma prawa mi jej zagłuszać :)

2 komentarze:

  1. podziel się chlebkiem!
    też bardzo lubię Adele, a ten napis wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, co lepsze - czy chlebek, czy ta muffinka! *.* i do tego masło orzechowe!

    OdpowiedzUsuń